marți, 11 decembrie 2012

primul..si ultimul :)))

Ideea nu-mi apartine,am citit pe-un blog despre blind date,care mai de care faine si m-a umflat rasul gandindu-ma la al meu.Da,la al meu,ca a fost doar unul si nu la tinerete cum era cazul ci acu la babaciune .
Adevarul e ca mai bine ca a fost acum ca daca era cand aveam 20 nu mai ieseam din casa de rusine :)
sa va povestesc...eu nu le am cu astea dar 2 prietene,mai babaciuni ca mine,mai coapte si destepte au hotarat ca gata cu celibatul meu,au gasit ele idealul.
M-au lamurit intr-un final,chiar m-au speriat ca par salbateca in ultima perioada si ca sa fiu cat de cat umana am acceptat ,dar tot in stilul meu de moda veche,daca suna el.
Omul si el pus la colt de prieteni s-a executat si uite asa ...primul blind date sau ce-o fi ,ca numele il stiam cu o cautare rapida pe fb  am vazut si ca n-are 3 coarne sau 3 urechi.
Nu sunt fan de asa ceva dar sincer dupa blindul asta ma las complet :)
In ziua respectiva am avut mult de lucru,praf cu tona,imi curgeau lacrimi,nici nu vedeam prea bine iar de cascat..ce mai,cat incape :)))
Nu,omul nu era plictisitor sau groaznic eram eu obosita maxim,dar ce parerea si-a facut.....nici nu vreau sa ma gandesc :))
Cu alte cuvinte intalnirea a fost minunata dar omul nu m-a mai cautat veci :))).
Ei,asta nu era problema,din contra,chiar am respirat usurata ca altfel deveneam experta in motive,dar cele 2 prietene...sa te tii :)
intrebari cat n-am crezut ca exista pe lume,dezamagirea cat casa,de mai putin si ajungeam tot eu sa le imbarbatez si eventual sa promit ca la a doua intilnire ma port frumos :))
...sincer,sper sa nu mai fie cazul vreodata,se pare ca nu fac impresie buna :)))

8 comentarii:

  1. Ai un blog dragutz si interesant :) Cu siguranta o sa mai revin la o cafea :> . La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! poti sa revii,dau cafeaua cu placere dar sa nu fie blind date :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh.. cine stie de unde sare iepurele.. stii cum e: nu joci - nu castigi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici vorba,m-am simtit ca vaca la targ,noroc ca eram prea obo sa si constientizez :)))
    Dar a meritat,am fost atat de curioasa ce alege "societatea" pentru mine incat ...stilizez putin vaca si devine aia de la milka,iar daca mai pun si ca nu puteam sa mor fara sa stiu ce-i aia blind date..hmmm..sunt chiar o vacuta din desene,una simpatica foc :))))))
    Cat despre castig...cred ca de aia nu castig nici la loto..nu joc:))
    Asta e,eu cred in destin,care-i pentru mine suna la usa....ups,n-am nici sonerie :))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai linistita ca nu sunt adeptul blind date si nici nu-mi place sa astept sunand la usi..eu sunt un om simplu,modest si direct..daca e sa dai cafeaua atunci am sa te astept direct in bucatarie cu cafeaua gata pregatita :)) . A fost o gluma bineinteles, deoarece nu stiu cum bei cafeaua mai tare sau mai dulce, cu toate ca banuiesc ca o bei nici prea tare dar nici prea dulce..ceea ce denota faptul ca ai si tarie de caracter atunci cand vrei dar stii si sa glumesti asa cum ai facut-o in commentul de mai sus, lucrul care l-am adoptat si eu caci mi-a suras ideea ta ;) . In incheiere iti doresc atat tie cat si vizitatorilor tai o seara deosebit de placuta . Cu stima, Alin George

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Cred ca blind date-ul asta e unul din lucrurile "de facut o data in viata". Si mie un amic mi-a organizat un blind date dar si el a cam ales aiurea momentul pentru ca numai la intalniri si relatii nu imi statea capul, in schimb am ramas prietena (gen amici) cu tipul respectiv.

    RăspundețiȘtergere
  7. A,nuu!! eu cand le fac,le fac :))) nu stiu exact ce am facut dar am incredere in mine,ca blindul meu a disparut pe veci :)))))

    RăspundețiȘtergere