marți, 4 decembrie 2012

Daca orice om primeste ceea ce merita inseamna ca sunt o privilegiata a sortii :)

 Fiindca habar nu am cum pot comenta pe anumite bloguri,asta e,imi recunosc nestiinta dar mi-a placut si cum am un motiv mare sa multumesc,asta fac la mine pe blog.
Multumesc sortii,destinului,lui dumnezeu,soarelui sau zeilor,nu stiu,tuturor pentru cel mai frumos,romantic,afectuos gest pe care l-am primit vreodata si ce e cel mai important e ca a fost chiar din partea fiului meu :).
O canuta,o canuta exact cum mi-am dorit,pe care nici macar nu i-am aratat-o,n-am vazut-o,l-am vazut doar pe el in magazin,mai micut decat puldul cum cumpara ceva.
am crezut ca e ceva ptr el,o jucarie,dar era pentru mine,un suvenir.
chiar exista lacrimi de fericire iar eu le-am trait:)
Pentru acest minunat copil si magic moment fiecare por al meu spune MULTUMESC :) 


...blogul pe care am vrut sa comentez este ;http://dulcecasa.blogspot.ro/2012/12/incheiere-la-luna-multumirii-si-un-dar.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+DulceCas+%28Dulce+Cas%C4%83%29
Dulce Casă: Incheiere la luna multumirii- si un dar de blog!: Vreau sa am destul timp cat sa nu las sa treaca pe langa mine singura viata pe care o am. Ann Voskamp Toamna s-a incheiat, si odata c...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu