joi, 24 mai 2012

n-are titlu,e doar conflict intern...

 Mintea mea e vraiste ,alearga disperata prin toate colturile,incearca sa inteleaga,sa cada la pace si toate astea referitor la un singur subiect...medicii .
Medicii care in zilele astea am senzatia ca-s ca preoti,materia lor poate nu e rea,dar fiecare o pune in practica cum crede si-ti vorbeste impunand.
Asta iei,asta faci.. ei stiu totul perfect.da,poate,dar ce te faci tu om de rand cand incep ei sa se contrazica??
2 doctori..2 pareri,3 doctori..3 pareri si tot asa.
Am fost la medic cu baietelul meu ,o droaie de bani si analize,la un aparat e perfect sanatos,la altul..inceput de astm.
Reteta lunga,medicamente tari,spaima,teama si deruta.
Dar ok,asta e,medicul e guru si ascult.
Dar stai,vine alt medic care zice nu,nu e bine,medicamentele il slabesc,asa il distrugi,nu trebuie sa faci asta.
Abia acum incepe panica adevarata,mai ales ca si tu simti pe undeva ca nu e ok.
Citesti zi-noapte totul despre boala asta si copilul nu prea are nici un simptom.
ceri alta parere,tot medic..si ceata devine deasa tare.
Nu esti decat o mama care isi vrea copilul sanatos ,iar daca e sanatos dar adevarat,uneori tuseste,vrei sa il ajuti dar nu sa-i faci rau cu tone de medicamente.
Deci???Pe care medic sa-l crezi?/ cum se stabileste increderea in ei? cum sa poti decide tu ca inginer care din cei 2 doctori atat de apreciati au dreptate?
Ai incredere in amandoi,amanpatru,dar rezultatul e tot neconcludent.
Fiindca intr-un fel  te gandesti ca medicul care a pus diagnosticul,da,e somitate in bransa lui,dar iti cere control lunar,o droaie de bani ,controale periodice si de ce mi-e cel mai frica e sa nu creeze dependenta medicamentele.
Cei care spun...sport,salina...sunt tot medici
nu,nu stiu,pur si simplu sunt depasita de subiect.

Da,cred ca in primul rand trebuie sa inteleg eu si cand voi gasi medicul care sa aiba rabdarea si puterea sa-mi explice ,o sa iau si hotarari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu