vineri, 20 aprilie 2012

De la altii..comentate :) cu drag

Citind unele bloguri care-mi plac,cad pe ganduri,unele ma descriu sau imi regasesc propriile cuvinte.
Azi am citit ceva frumos "Cand dincolo de orgolii si incapatanari inutile,  traversam un pod si intindem o mana." pe http://nuta-gangan.blogspot.com/  si cum comentariul meu ar fi fost prea lung,comentez .."la mine" :))
Am intins o mana,desi poate nu era nevoie,apoi am trimis si-un pod,dar cu multa teama,ca un copil cu ochii mari care privea spre celalalt capat sa vada reactia.Dincolo ,insa,era un om prea complicat,plin de metafore iar raspunsul prea greoi .
Se simtea bucurie in muzica si duritate in cuvinte.
M-am speriat si podul a inceput sa devina nesigur...pana la prabusire nu a fost mult.
Greu cu podurile astea :) sau cu..traversatul lor ??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu