luni, 26 martie 2012

...

Primesc unele mailuri care ma deprima rau...alea care te invata cum sa respiri,ce sa gandesti,cand esti iubit si pe cine sa placi .
Ma tot gandesc..cum de-or fi oamenii astia atat de destepti de stiu ei totul si ce bine trebuie sa fie de ei ca detin fericirea absoluta.
In loc de carti mai bine s-ar plimba prin centru sa dea din aura lor de fericire la toti ca pe ei nu cred ca-i mai incape.
Daca eu am chef sa fiu iubita azi si nu-s ,o sa plang de pot sa fac contract cu regia de sare,degeaba imi zic ei ca sunt iubita de juma de planeta si ma sustine gravitatia.
Nu-i nimic general,totul e in particular,imi e foame cand nu mananc eu si jur ca nu ma satura daca tu-mi povestesti cat ai mancat azi la pranz .
Deci asta sunt..azi am chef sa fiu iubita si maine,chiar de-ar fi coada la mine ca si randul de caini la ultimul copac,nu vreau,fara motiv,uite,nu vreau,ma doare capul,genunchiul si am chef sa dospesc.
imi place sa fiu amica cu multa lume,sa rad,sa comentez dar nu vreau sa fiu iubita decat de unul ca altfel devine complicat...e grav?? :))
Sunt chiar asa bolnava ca nu ma satisface dragostea planetei si eu o caut pe a unui biet muritor??
Nasol de mine,imi plac fluturii in stomac si telepatia,dar ceva probabil ca e in neregula cu mine ca o vreau individuala si nu de grup.
Eu nu ma simt iubita cand ma iubeste omenirea,poate doar sa-mi placa asta,in rest mi-e dor de iubirea unui "el" pentru mine.
Naspa concluzie ...sunt un om egoist si doresc iubirea unui om tot egoist care sa vrea doar ptr el sentimentele mele nobile si.."rautacioase" de cele mai multe ori :)))
Gata,e cazul sa nu mai citesc bloguri iubarete,chiar daca frumos scrise ca nu-i de mine,prefer satira ,suport mai bine si critica decat lectii de cum sa te simti iubit cand..nu esti :)))
Pacat ca n-am mai multi suporteri pe blog ca as fi cerut repede un hug de grup :))

Un comentariu: