sâmbătă, 19 februarie 2011

Va seduc dar nu va dati la mine :)))

E plin netul,librariile de arta de a fi femeie,arta seductiei,arta lui Papa Pius.Cine crede real ca o femeie nu stie din nastere sa seduca,sa fie feminina?? HEii!! Cu asta ne nastem,nu e nimic nou de invatat,nu risipiti timp si maculatura.
2 Buze rosii si un deget miscandu-se lasciv a terminat treaba,audienta e asigurata.Nu conteaza cum si in ce te imbraci,daca esti trista,vesela,gospodina sau nu. 
Ii doare in cot.
Dar poate le foloseste lor asta,nu noua..
NU.
De asta sunt convinsa ca toate prostiile astea despre feminitate ,seductie sunt scrise de barbati,pentru folosul lor.
Ei vor tot timpul seductie,ei te manipuleaza subtil prin reviste lacrimogene cu titluri de femeie.

Trebuie sa fi nebuna,nu feminina sa porti iarna fusta ,sa-ti fie frig,ca de,poate ,poate niste ochi beliti se holba.
E atat de usor sa exciti,sa ademenesti,e placut,e...dar ce folos,daca oricum nu ti-l trebuie pe ala din fata ta?
Domnilor,nu suntem mai putin feminine cand venim la intalnire in pantaloni si nemachiate,pur si simplu stim ca chiar si asa s-ar putea sa va dati la noi,iar adevarul e ca...nu ne placeti.Cand o sa-mi placa unul...si daca ies de la dus ochii o sa-i spuna ca-l vreau.
O femeie trebuie sa fie feminina,dulce,seducatoare...da?? pai ,atunci tine-o acasa,castiga tu bani ca sa o intretii.
O femeie e trista,e sensibila,are dureri de ciclu si raceste repede....cand i-ati cumparat ultima oara un ruj???
Fii puternica,ai incredere in tine,dezvolta-te ca persoana....poate sunt toate astea,dar poate sunt si probleme,poate sunt perioade in care fratele e la puscarie,sotul nu aduce bani ,iar tu vrei sa fii o mama buna.
Ce-ti mai arde de sutiene cu dantela :))))
Toti astia care dau sfaturi cum sa devii o femeie adevarata fac de fapt 2 lucruri...castiga bani pe naivitatea femeilor ,ca sa nu spun cuvantul cu P,iar al doilea..au timp ,sunt plictisiti ca mine acum si filozofeaza singuri.
Daca detin ei secretele seductiei de ce au timp de calculator??? ca au sedus tot ce se putea,au format femeia perfecta si ar trebui sa fie fericiti.Iar cand esti foarte fericit,sincera sa fiu,nu de egoista ,dar sunt convinsa ca ..nu ai timp de altii.Doar in tristete te simti gol ,fericirea te umple de nu mai ramane loc de restul.
Si asta e usor de demonstrat...spune-i unui om fericit,indragostit si multumit ca ti-a murit pisica....nici nu tresare,dar incearca asta cu un om trist si nefericit si regreti instant ca ai facut-o.
Doar durerea si tristetea aduce compasiune,iubire fata de grup,nu esti fericit si poate iubirea celor o suta de oameni te ajuta.....fericirea si iubirea individuala te separa,esti egoist si timpul tau pretios il oferi doar persoanei iubite.E doar parerea mea,dar toti cei care scriu despre cum sa te iubesti,cum sa iubesti,nu se simt iubiti,apreciati si sigur in acel moment nu sunt langa iubirea vietii lor.

Un comentariu:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere